Tuesday, August 11, 2009

berlari mengikut rentak?

Aku berlari dari suatu tempat ke suatu tempat...
Aku berlari tanpa arah tujuan...
Mulanya aku memikirkan...
Apa salahnya jika aku berlari...
Walaupun kehujung dunia aku berlari...
Namun jika aku tidak mempunyai tujuan...
Aku boleh berlari kemana sahaja...
Adakah ini dikatakan larian mengikut rentak???...
Ataupun sebagai satu naskah kosong???...
Apakah rentak itu perlu???...
Itu yang memeningkan kepalakuAku bingung jika tidak befikir
Aku geram jika kebingungan
Namun aku berlariBerlari mengikut rentak kakiku
Mengapa????...
Mengapa aku berkata sedemikaian rupa????..
Kerana aku percaya apa yang aku mahukan...
Aku percaya itu destinasiku...
Aku percaya itu kemahuanku
Aku percaya itu pilihanku
Jadi aku berlari
Berlari mengikut rentakku
Rentak yang aku rencanakan...
Akan aku jumpa apa yang aku inginkan...

Amr7August 8,2009

No comments:

Post a Comment