Thursday, October 6, 2011

Insomnia...

Aku suka filem nie disebabkan pengarahnya iaitu Christopher Nolan.Pelakon-pelakon kelas A yang terbaik seperti Al Pacino, Robin William & Hillary Swank dan ramai lagi.

Tetapi untuk seketika aku berada dalam keadaan insomnia.Susah tidor maybe sbb banyak pekara yang memerlukan aku berfikir.Yup, aku seorang yang terlalu banyak berfikir dan kadang-kadang berfikir benda-benda yang tak perlu difikirkan oleh individu yang lain.Contoh???Hmmm...

Tapi utk kali ini aku berfikir pekara-pekara yang bermanfaat dan ini faktor utama tidor aku bermasalah...huhuhu...Hopefully, ia hanya sementara....

7 comments:

  1. kadang-kadang tu hang tidoq berlebihan sangat bro...hahaha...kidding bro...

    ReplyDelete
  2. Tekanan juga penyebab insomnia...chill sikit la bro...

    ReplyDelete
  3. shah: agak2 sikit....(Nik 6 progresif style)

    Chucky: Tekanan tetap ada bagi seorang manusia...hehehe...

    ReplyDelete
  4. No comment coz i tak da masalah dgn tido...Masa study dulu sungguh...Asyik mengantuk tapi tido tak jerap...

    ReplyDelete
  5. Member lama: dulu asyik bergayut dgn HP..sbb tue tidoq x jerap..apa laaa...hahaha

    ReplyDelete
  6. u need a good rest dude...

    ReplyDelete
  7. yeah...TQVM...x boley rehat bnyk sangat...banyak benda nak kena buat lagi nie...

    ReplyDelete